Melding - geen muizen te koop

01-03-2015 10:42

De laatste tijd krijg ik veel aanvragen voor muizen en vooral voor de schildpadden, maar ik verkoop echter geen muizen meer. Ik heb tot nu toe nog maar een kleine fokgroep en beperkte plaats, dus heb meestal geen dieren over. Moest dat wel het geval zijn, dan worden ze op shows of beurzen meegenomen en daar eventueel tentoongesteld voor verkoop. Ik neem dus ook geen reserveringen aan en fok niet extra op aanvraag. 

Serieuze fokkers die aan dezelfde variëteiten willen werken kunnen eventueel wel bij mij terecht voor fokdieren, maar het kan een tijdje duren voor ze beschikbaar zijn. De rest kan terecht op de evenementen kalender om in het oog te houden op welke evenementen ik muizen beschikbaar heb. Dit zal ik 1 of 2 weken op voorhand melden.

 

Ik hoop dat iedereen dit begrijpt.

Vriendelijke groeten,

Dino's wonderful creatures Mousery